Tuesday 30 October 2012

Salam ari RA

hi.hi.. salam ari RA..nuju peminat semua!! diatu kita ulih mega be interaksi enggau Rickie Andrewson ngena blog.. Terima kasih ke sukung bala kita baik ka nya dalam senang/ susah aku nyentuk ke aku agi bertahan dalam industri pemerindang kitai Dayak. Blog tuk owner iya real Rickie Andrewson. Semua aktiviti serta berita terbaru pasal Rickie Andrewson samada nya pasal pengawa belagu, album tauka gosip tau dipeda di blog tuk serta mega di laman sosial baka facebook. Blog tu dijaga serta diselenggara Rickie Andrewson empu. 

Ngagai peminat semua mega, aku deka nyediaka ruang tanya saut ba blog tuk ngambika peminat ulih nanya perkara ti ka ditemu sida/berandau enggau aku, aku nguji sedaya upaya malas semua tanya kitak. Blog tu baru mula digaga, bahan pun bedau tentu mayuh ulih di publish ditu. Aku nguji secepat mungkin nambahka maklumat ba blog aku tu. Ngarapka kita semua terus nyukung RA  serta industri kitai dayak ngambika terus mansang maju ke depan.. Terima Kasih...




FOLLOWERS